INTE FÄRGA HÅRET.

jag har så stor lust att färga mitt hår just nu asså!!!!!!!

men grejen är att jag har lovat med själv att inte färga håret igen på så länge jag lever. eller tills jag inte klarar av min hårfärg längre.

asså. jag kommer ihåg hur jobbigt det var att färga håret hela tiin. och hur dyrt det var.


hur näsborrarna förlamades av "den här luften kan inte vara så nyttig" luft.

hur man alltid var tvugen att köpa TVÅ hårfärger för att jag hade så långt hår så det aldrig skulle räckt med en. det tog emot. det tog emot starkt.

men jag gillar min hårfärg ibland. vet inte varför. men det är typ råttfärgat så då stannar jag upp i mitt gillande och frågar mej "HUUUUUR kan jag gilla det?" och sen så börjar jag ogilla det igen.

ehe.........


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback