FFML!!

mitt liv suger ibland.

både hos min far och hos min mor håller dom på att väsnas med maskiner utanför mitt förster.


hos mor renoverar dom grejer. och hos far så bygger dom grejer.

och hos båda så börjar det väsnas vid typ 8. vibrerar gör det också.

kul. man varknar 8. ASBRA!!!

på torsdag får jag sommarlov.

jag kommer inte kunna vända dygnet. gå och lägga sej klockan 6 och vakna 8 håller typ i 3 dagar. HÖGST!

så, tills sommarlovet hade jag tänkt att skaffa pojkvänn, massa vänner som jag kan sova hos. eller hälsa på hos farmor och mormor hela tiden.

allt för sovmorgonar. :)

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback