EN SÅN SOM MAN GLÖMMER!

jag är orolig för mina betyg. att dom inte ska fylla i dom.

en klazzmate sa att jag inte skulle oroa mej.

men grejen är att jag är en sån där person som folk glömmer bort vid viktiga saker. speciellt sånna tillfällen som gör en att känna sej osäker över det.

en gång i 7:an typ 2 dagar innan skolavslutningen så kom vi till skolan och så skulle vi delas in i grupper för att utverdera och diskutera.

så lärarn ställer sej vid tavlan och skriver gruppuppdelningen. OCH JAG FANNS INTE MED! satt typ i 5 minuter och letade efter mitt jävla namn.

och jag gick fram till lärarn och sa till honom. helt darrig i rösten för jag var så ledsen typ. och han bah "aha, oj då" inte alls ledsen över det typ.

men sen så fick jag bestämma grupp själv. typ. och sen blev det roligare än vad jag kunde tänkat mej.

MEN ÄNDÅ! aaaaaah. tänk om jag inte får mina betyg. ett av mina betyg som redan är ifyllt är ju fan fel.



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback