DT. NIX. DET!

herregudarnas himelrikes morsa som inte klarar av vissa saker vad jag inte klarar av när folk skriver vissa förkortningar av ord.

TILL EXEMPEL.

dt.

istället för att skriva dEt. så skriver dom dt.


nu låter jag kanske som en gammal tant. men vafan kom igen! hur svårt är det att dra långfingret en extra gång upp till e:et.

jag tycker det ser handikappat ut. men det är ju bara min åsikt.

men för att hedra alla tanter som dör varje år som har stört sej på detta kan ni människor som gör detta bara sätta dit ett litet E. eller?


GÖR DET FÖR TANTERNA!!!!!!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback