DJ SYRRAN!!!

jag har en egen personlig DJ här hemma. eller, ah. en som jag delar med pappa.

inte DJ hångel. neeee, min DJ har liiiite högre klass.

det är nämligen min syrra. DJ syrran. eftersom jag nu har fått äran att bo i rummet breve henne så får jag lyssna på hennes FANTASTISKA musik.

nyss här intill så spelade hon boten anna. jag började först digga, men sen hörde jag vilken låt det var. sen gick jag och spydde.

det är mycket summer 08 låtar hon spelar också. och melodifestival 09. och några nypopulära låtar som hon stolt spelar.

it's so fab! it's TOP NOTCH!!!!

om ni lockas av musiken ovanför och vill hyra DJ syrran till ett hyfsat pris så äre fan bara och säga till hörrni!


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback