"BLOGGA MERA"

min morbror björn och hans sambo anna var här igår och skulle hämta upp kusin max. (deras son)

det var någon av dom som frågade hur det gick med bloggen, och jag bah "joo, det går la bra"

"hur många läsare har du då" jag bah "aaah, asså nu är det typ bah 10 om dagen. fast det är typ bara för att det är sommarlov och såå"

"du får väl blogga lite mera då"


HAHA!!!

i förrgår räknade jag att jag hade gjort 15 (!!!!!) inlägg. sjuuuukt. och igår när jag inte ens hade tid att blogga så hade jag gjort 7.

så. jag gissar på att det är sommarlovet som har gjort folklämmningen.

KOMMENTARER
Postat av: emma

Har du seriöst bara 10 läsare om dagen? ;o Har hela tiden tagit för givet att du åtminstone har 100! :) haha

2010-06-15 @ 15:11:33

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback