AXELARMEN!

vet ni en vilken del på min kropp jag har börjat hata fruuuuktansvärt mycket nu på senare dagar?

min arm. asså, gäddhängsarmen. den som sitter ihop med axeln. inte den som sitter ihop med handen. nej, handarmen är helt fabulesk.

men ärligt talat. men min axelarm är fan lika bred som mitt ansikte.


sjukt. äckligt.

så nu ska jag bah gå och göra några amhävningar och dips för jag har ett viktigt möte imorn som det är behövligt med fasta axelarmar på. ;)


PPPPPPPPPUUUUUUUUUZZZZZZZZZZZZZZZ!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback