AUTOMATPING!

ååååh. :D :D :'D

mina inlägg automatpingas till nybloggat.se!!!!

jag har ju försökt att göra så dom gjorde det hur länge som helst. men gav upp för ett år sen typ för att det funkade ju fan inte.

MEN. DET FUNKADE JUEEE!!!! :')

det har pingats hela tiiin.


vad glaa jag blev. tills min morsa kom in och började klaga på mitt rum. all disk på mitt rum. och faktumet att jag inte umgås med henne och bara sitter på mitt rum.

guess what?! I LIKE MY ROOM!

så. nu fick jag ur mej det också. :)

så, automatpingning. working.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback