45 MINUTER!

jag är inte den typen som väljer att gå hem en 45 minuters gång från centrum klockan 10 på kvällen när en buss står redo att åka. speciellt inte med ett pågång skoskav och en knarrande ficka.

men det var någonting speciellt med den här kvällen. det hade just slutat regna efter att ha spöregnat. jag fick ett infall och gick.

det var underbart. jag har inte gått igenom min hometown på vääldigt länge. och det var skönt att göra det igen.

det här just med att gå hem istället för att ta bussen KAN också KANSKE ha LIIITE att göra med att det var några jag veerkligen inte ville möta på bussen.

men jag är glad över mitt beslut. :)

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback