0 MB!

min hårddisk var visst full. helt full. inte en endaste liten MB kvar!

jag kunde inte ens spela spotify!!!



såååå, stog det.


vissa blev helt chockade över att min hårddisk var nästan full för ett ganska bra tag. min datorkunskapslärare blev väldigt fundersam på vad jag hade på datorn.

"aaah, filmer tar ju väldigt stor plats" och jag bah "men asså nej, jag har inga filmer på min dator. jag laddar inte ner på denna datorn!!!!"  han bara log och skrattade typ. :P


för på våra datorer vi fått från skolan får vi nämligen inte ladda ner någonting.



men nu har jag iallafall tatt bort lite bilder på snygga killar från min dator. 573,8 MB kvar.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback