ZAAAAND.

shit va det är skönt att vara hemma. back to lyxen.

tillbaka till där man kan duscha hur länge som helst.

tillbaka till där man kan ta på sej vad som helst för att man faktist har fler än 3 alternativ.

tillbaka till där man inte har sand överallt.

asså fyyyyy. jag orkade inte ta med en dusch handduk OCH en badhanduk. utan jag kombinerade båda liksom.

INTE BRA!

för att efter varje gång jag kom från stranden så var jag helt sandig. flera liter sand i bikinin. så går jag in och duschar. torkar mej med samma handduk som jag låg med på sandstranden.

sandig, IGEN.

myyyyyyys. :)

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback