TYSK I BLODET FAN!

SHIEET ASSÅÅÅÅ!

jag sitter och diskuterar fotboll på facebook med några ur min paralellklass. hur konstigt är inte det!?


och det ser faktist ut att jag vet någonting om hela fotbolls vm. jag har sett 5 minuter på en match i lördags.

utdrag ut matchen: nått lag får straff. missar straffen. spanien får bollen. dom får också straff direkt efter. sätter straffen. straffen förklaras ogiltlig och dom får sparka om. OCH MISSAR!

så imorn är det tyskland mot spanien. och spanien missade straff så dom suger.

och jag älskar tyskland. jag har tyskland i mitt blod, mitt språk, och i mitt minne.


dock är jag inte tysk någonstans. men tysk i psyket är jag fan!!

deutchland ist sehr gut unt es ist winnen über spanien. HAH!



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback