LYXMAT ÄR FAN INTE GOTT.



gissa hur många personer som åt?! FYRA!!!!!!!!!!!


asså shit. det är fan inte okej.

far min ville gärna gå till en resturang som heter tullhuset när vi var på hönö. sure liksom.

så jävla ovärt för min del.

225 spänn kostade min mat. helt sjukt. helt sjukt.. ÄCKLIGT. jag satt och tryckte i mej maten för pappas skull.

saken är den att jag skulle hellre ätit på mcdonalds istället för att käka där. för mcdonalds är ju helt underbart. men om jag skulle sakt det till far min så skulle arga blickar slängts på mej.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback