ICA MAXI. THE RAGGERTOWN.

tjaaaa.

vet ni var det är det ultimata stället att kolla på snygga killar? ICA MAXI!!!

asså, shit. ALLTID massa snygga killar där.

och eftersom att min man är i frankrike så måste jag ju kolla på nått annat.

så jag kollar på killar.

men herregud vilka signaler vissa killar sänder ut. bara för att jag kollar lite på dom så ska dom verkligen pointera att dom inte är avilable. så då går dom och hånglar med sina flickvänner rakt framför mej.

dåligt stil. så jävla dålig stil.



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback