HUSVAGNSLIV! (Y).................

tja.

nu är jag i helvetes husvagnen. och min mor har köpt kontantkorts-mobiltbredband. BRA MOR!


himla kul liv husvagnslivet asså.


  • vi diskar med tvål som luktar äpple.
  • har en toadörr som sväller upp på kvällen när solen ligger på den och så kan man inte stänga den.
  • mor står och vattnar gräsmattan när det regnar och påstår att "det behövs"
  • vi gnider oss imellan allt för att det är så pisstrångt.
  • man är ALLTID kladdig för att det är salt överallt.

LOVE IT.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback