HEEEEEMA.

faaaaaaaaaaan va jag mår dåligt när jag inte uppdaterar denna satans bloggen. speciellt när jag inte har sagt någonting om det liksom.

men jag tycker det är svårt att blogga när man inte bloggar från det stället man oftast sitter på. för jag har ett ställe hos mamma som jag sitter och bloggar på. och ett hos pappa.

och sen kommer liksom inte inspirationen om jag inte är där.


plus att jag inte kan blogga när jag inte har peace.

så att.. jaa. där är förklaringen. :)

PÖZZ.

 

IM HOME BABES! ♥


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback