FÖRÄNDRING? NAAAAH.

hallå eller.

efter typ 3 månader av att inte gå in på alla topbloggare så gjorde jag det. jag besökte alla igen. helt sjukt.


det har inte förändrats någonting typ. fast lite har förändrats.

dessie har fått liiiiiiiiiiite bättre klädstil. det ser ut som att kissie har förstorat brösten ännu mer. och även läpparna. amir har än en gång tatt priset som världens mest skadade hår. paow är lika tråkig som vanligt. och kenza är lika snygg som vanligt.

and thats it.

shiet. intressant att vara tillbaka i bloggvärlden. men jag tror jag håller mej vid mina älskade humorbloggar. :)



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback