DAG 2.

MENINGEN BAKOM DITT BLOGGNAMN.


jooooo. såhära är det liksom.

jag skapade först en ny blogg för att min första hade på tok för långt bloggnamn. och jag ville också ha en annan approtch på den liksom.

jag skulle först vara värsta rika personen. känd och sånt. skriva om allt så att mitt liv verkade helt fabuleskt.

så då liksom ville jag ha typ kändisen.blogg.se. men dock så kan man ju inte ha å,ä,ö. så då blev det liksom innepersonen. för att om man är känd är man fan ganska "inne". ;)

men sen ändrade jag ju approtch.

men mitt namn kvarstår. för jag är fortfarande ganska inne. maha! plus att det är liiite enklare att komma ihåg ändå. ;D





KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback