CLIIIIN. :)............

min mor asså.

varje dag:
"du måste röjja upp i ditt rum", "du måste städa". daaaaaah. tror du inte jag ser det eller?

det värsta är att jag ingick en överenskommelse med henne förr förra veckan. jag mååååååste städa mitt rum för det var nått som jag fick förra veckan. kommer inte ihåg vad. men nått stort måste det fan vart. för att städa mitt rum kommer ju ta tiiiiiid.

plus att jag måste RENSA säger hon.


aldså. när man var mindre så hade man alltid as mycket grejjer i sitt rum. och i alla fina friends rum så har dom skitlite. men jag har fortfarande typ lika mycket saker i mitt rum som jag hade när jag var liten.

SUCK.

call me cleeninglady. :)

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback