WONT YOU STAAAAAAY!

*(overskrift inspired of kylie)*

Här sitter jag och lyssnar på hej hej monica.

Och sjunger. HEJ HEJ MONICA, HEJ PÅ DEJ MONICA, HEJ MONICA, HEJ PÅ DEJ MONICAAA!!

Fint. Här står du och här står jag. No readers idag igen. :O

Imorn ska jag sätta på mej en cool outfit som jag ska lägga upp i bloggen. ^^ En som folk kan häpna över. Som blir värsta blogginlägget imorn. Som ALLA skriver om. Ungefär som Ica reklamen eller michel jackssons död. ^^

Ohh, jag älskar min jämförelser. Att jämföra en outfit med michel jackssons död. mahahha, im so funny, it's killing me.

Men iallafall så tror jag att det blir nått naket. Eller som hon i Seinfelt som bara hade bh på sig under kavajen och ingen tröja. Och hon tjejen blev as arg.

VET NI VILKET AVSNITT?! Vet ni inte så är ni doorks. ^^ mahaha.

AJA, ni får se imorn. ^^

STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback