TVUNGEN ATT VARA LIKA COOL SOM BB.

Namn: Elin Elisabeth D (snart) Carlsson



Kallas för: Coolingen.
Stjärntecken: Stenbock. :D PROUD TO BE!
Höger eller vänsterhänt: Höööger. Ser helt cp ut när vänsterhänta skriver ju. Man bah "vafan håller den på med. Ahaa, den skriver" Ah, typ. ;D
Piercingar: Hade hål i Öronen men antagligen så är de igenväxta nu.
Tatueringar: Japp, har tatuerat en stor hårig kuk på magen.
Längd: 1.53,4
Skostorlek: 35 typ. Fast har alltid 36 för det finns inga i 35. ;P
Hårfärg: Råttblondt kanske. Mörkblond. Vettefan. Kan ingenting om hårfärgsnamn. :P
Fräknar: På sommarn så har jag lite faktist. :D
Motto: Love me like you love your mother.
Kär? Nej, jag var i sommras. I Johan Palm. På riktigt asså faktist. ;P
Önskar du att du bodde någon annanstans? Inne i Göteborg skulle jag vilja bo nu. Annars i en villa vid nån strand. :D
Tycker du att du är attraktiv? JAG ÄR SKIIITSNYGG! Snyggare än Megan Fox och Erik Grönwall.
Dricker du? Varje gång jag sommnar på nätterna är det för att jag är så jävla full.
Röker du? Nej, för rädd för att pröva. LOVAR, kommer bli beroende om jag testar.
Vilket schampo använder du? Nivea. Repair nånting.
Vilken parfym använder du? Kate moss <3
Vad är du rädd för? The grudge. Och att jag inte ska märka att det är Robert Buckley som står i min dörröppning om han kommer och ringer på.
Gillar du att tvätta? Favoritsysselsättning of the year.
Gillar du berg- och dalbanor? Lisebersbanan in my heart.
Senaste…
Filmen du hyrde? Hyr typ alldrig film. Men senaste var nån as wiard film med en tjej som hade en lantgård. Om du bläddrar bak i arkivet så har jag skrivit om det. ;)
Filmen du köpte? Om vi inte räknar med tv-serier så är det blues brothers tror jag. x) Fortfarande oöppnad.
Låten du hörde: Placebo - Infra Red
Låten du laddade ner? 90210 introt. (vet inte vad låten heter)
Personen du ringde? Hem till Pappa
Personen som ringde dig? Pappa
TV-program du såg? Du är vad du äter. x)
Person du tänkte på? Anna Skipper
Låt: Är inte detta samma fråga som första låtfrågan så dör jag.
Sak att göra: Blogga
Sport: Handboll! <3
Dryck: Julmust
Kläder: Långkalsonger, linne och tjocktröjja.
Film: Björn Gustavsson - ett livsverk.
Bil: Toyota Aigo
Serie: Det beror vad man klassar som serie. One tree hill om jag ska klassa. Top model om någon annan ska klassa. Du är vad du äter om någon as konstig ska klassa. ;P
Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Att jag aldrig skulle få johan palm i sommras blev det ju en liten tår på.
Gråtit över en flicka? Inte på ett lesbiskt sätt. Men ja.
Ljugit för någon? OM jag har.
Varit i slagsmål? Nej, inget riktigt streetfight. Men lite annat som innehåll smällar mot kroppar. ;D
Blivit arresterad? Nej. (:
Träffat någon från internet IRL? Nej, jag har inte vårat. Men jag ska våga. Jag ska våga. Jag ska våga. Jag ska våga.
Antal…
Gånger du varit kär? Vet inte. ;P
Gånger ditt hjärta brustit? Ingen.
Hjärtan brustet på grund av dig? MÅNGA tror jag...
Tjejer du kysst? Nej fan. Då kan ju folk tro att jag är lesbisk!! ;D
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Några. Var ju inte så länge sen liksom. :P
Gånger ditt namn varit med i tidningen? EN som jag vet om. ^^
Senaste…
Boken du läste? WAAAH, FATTA. JAG LÄSER INTE BÖCKER! Och om jag skulle läst nån så har jag glömt av den för att den var så trååkig!
Personen du fick e-mail av? Facebook om man klassar det som person. ^^ mahah. Annars var det pappa. :P
Personen du fick brev av? Conrad.se
Personen du fick sms av? Posten
Gången hela din familj åt middag tillsammans? väldigt längesen.
Saken du köpte? Videokamera
Vad har du gjort idag? Fikat med min morbror hans sambo och mina lilla söta kusiin. (:
Brukar du svära mycket? I varje mening säger jag typ fan. ;P
När stiger du upp på morgonen? oftast klockan 7
Vad har du på dig? Samma sak som jag sa innan.
Vad ska du göra ikväll? Läxor. SUCK!
Vad är du allergisk mot? FÖR snälla människor utan attityd.
Var har du ont? Det va nånstans men jag kommer inte ihåg vart.
Använder du hårspray? När jag har hemma. När den tar slut så är jag för snål för att köpa ny. Kostar ju svinmycket och tar slut på typ 3 dagar!
Kan du stå på händer? Ja verkligen!! Står på händer när jag sover!
Håkan Hellström eller The Ark? HH!
Salt eller socker? SOCKER!
Gillar du ketchup? Ja. Korv med bröd.
Är du glad nu? Nej, inte så glad så jag hoppar ur stolen liksom.
Var du glad igår? Nja..
Vad dansar du till? Allt! ;P
Stockholm är… ? Fint
Göteborg är… ? MUMS!
Kan du sjunga? Kolla på idolfinalen nästa år och kom med din dumma fråga då.
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti!!
Land du vill besöka? Norge! Till alla snygga killar. :D <3



KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-06 @ 18:57:35
Postat av: elli

HHAHAHAHAHAHA , Skrattade hela listan igenom ;'DDDD

2010-01-08 @ 23:42:18
URL: http://lelllee.blogg.se/
Postat av: Miss*E*

ja snodde din lista!!!

2010-01-10 @ 14:36:12
URL: http://ericadanielsson.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback