TA NER TACK?

Med fundering på det förra inlägget.

Så i måndags så hade vi valdag i skolan. så dom informerade lite om dom linjerna vi kunde välja nästa år.. Och så gick vi till foto och lyssnade.

och sen i slutet så sa dom typ "ah, nån sa att det var omöjligt att få en snygg bild på MP1C". så då sa dom att vi skulle ta en bild då.

Och då var ju jag så osmart så jag drog till med värsta fetto skel äckel minen.



Och det var kanske inte det smartarste draget jag gjort i mitt liv. Eftersom att dom sedan satte upp fotot precis utanför personalrummet.

SÅ NU KAN HELA SKOLAN SE DET! även dom snygga killarna.. ja, på våran skola kan faktist snygga killar se fula tjejer. ^^

Detta är det jävligaste jag har vart med om!!

ps: ska fixa en bättre bild! Jävla mobilbild är det nu. ;D

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback