SVAAAR!

elin

 

Haha , din blogg är otroligt nice .. du heter elin? eller gör du det? för det gör jag med nämligen. :D
Emh.. frågor..ömh..

Var i sverige bor du?
Hur gammal är du?
Vad brukar du göra när du vaknar?
Musiksmak?
Vad har du för färg på sockorna?
Hur många kuddar finns i din säng?
Skrynklar du eller viker du pappret när du är på toa?


Wuhuhuhu, tack (A)  Och, JA jag heter elin. Tycker elin är ett bra namn. Vilket fint namn du har fresten. ^^

 

1. Göteborg. (: Eh, ah, typ. Exakt vart vill jag inte uppge för då kommer alla mina coola fans och invaderar staden. Men jag kan säga att jag bor i en liten stad typ 10 minuter med buss från Göteborg.  Vi har ett lite känt gymnasium som vars reklam går på tv ibland. ^^ och 25 000 invånare typ. Någon som vet vart? ;)

 

2. 16 år 20 dagar 8 ca 9 timmar. ;D

 

3. Hmm, göra? Öppna ögonen. Men det brukar vara ”neeeeej faaaaan. Orkaar iiiiinteeeeee!!!” ljud som kommer från min mun. Sen sätter jag på teven ♥

 

4. Pop/Rock/Punk. Pop är ju bäst. Rock är ju grymt. Och punk är ju fan bra. Fattar inte när folk säger att ”punken är död” En kombo av dom är ju såklart bäst. Sen det jag inte tål är typ hiphop och rnb.. får damp. Förutom typ på vissa låtar. ;P

 

5. Idag har jag vita! Alla andra dagar då? Vita ): tråååk som fan. Vill ha svarta och färgade. Pimp up the outfit liksom. Men tyvärr så är det mamma som köper strumpor. Plus att färgade är ju typ dyrare?

 

6. 3 hemma hon mamma. Ps: FÖR MYCKET. Får ju ligga med huvet på sidan av sängen för att inte få nackspärr. 2 hos pappa. Där är det för lite för att jag har större säng. ;)

 

7. Jag har en betjänt som står och viker det åt mej.

Det får räcka.. :D


Charlotta

 

det är första gången jag är här, så då frågar jag: vad betyder personerna som du har bilder på i headern för dig? antar att du är ett fan av idol-tove och han one tree hill killen och han andra eller?

 

Amen, det står ju på dom vad dom är för mej!!!!!!! Nej, okej. Ärligt talat? Tove står för att hon är så jävla skön och rolig så jag skulle ge typ vad som helst för att få bli bästis med henne.

 

Chad michel murrey (”one tree hill killen”)står för att det är han som jag ser mej själv gifta mej med i mina drömmar.

 

Och Robert buckley (”han andra”)är den hetaste hetaste hetaste snubben som finns fan! Ah, får rysningar bara jag tänker på honom. ♥ mjaoo.


Yoana

Söt blogg:D läget?

Tack. (A) Jorå, det är braoo. :D

 


 

Tyvärr kan jag inte göra del 2 och 3 och 4 och sånt. :'( Fick inte tillräckligt med frågor. syyynd. Det var ju fan kul att svara på frågor. (:


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback