STALKER?

Blir så fuckiing irriterad på mina föräldrar!!!

Förra terminen så hade jag väldigt mycket frånvaro. typ 25% eller nått. eller ah, väldigt mycket iallafall. Fast det var BARA för att jag kunde liksom. Jag hade fortfarande barnbidrag då.

För om man är borta mer än 20 procent eller vad det är så blir det typ indraget. hatahatahata.
Nu är jag rädd att dom ska ta det ifrån mej, så då går jag motvilligt till skolan. (VÄLDIGT motvilligt)

Men nu har mina föräldrar skaffat typ nån skolkfunktion från skolan. Så varje går jag skolkar så skickar skolan sms OCH mail till mina föräldrar.

PRIVACY PLEASE?


Ärligt talat så går dom över gränsen.

Det känns som om dom har nån satelit på mej och ser vart jag går hela tiden också.. Dom har säkert det också. Eller iallafall efter dom läser detta.

"FY, VILKA BRA IDÉER VÅRAN DOTTER HAR!"

någon annan som har likadana stalker föräldrar?



fuck you parentzz.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback