RIGHT FROM THE LIFE OF ELIN!

jag sommnade förut. precis innan dom skulle medela vem som åkte ut ut top chef på trean. det som var så sjuuukt spännande.

sen vaknade jag igen. 5 minuter efter vänner hade börjat. perfa tänkte jag och började kolla. sen sommnade jag igen. vaknade upp igen precis efter att det där programet med tanterna som är "så bra på kläder" hade börjat.

TV-REPORTERN ELIN HÄR! ;)


iallafall så när jag vaknade upp så kände jag att jag hade as ont i tungan. fast under tungan. på vänster sida.

jättekonstigt ont. det är vanligt ont. fast det känns också som att jag har feber i tungan. jättewiard!!!!

så pratade jag med pappa förut och då sa han att det kanske är att jag har haft nån jättekontig dröm och att jag hade snackat jättemycket.. hehe. ;D



ps: jag tycker att tungor är jätteäckliga. att se på asså!! haha


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback