PENSIONÄRER GOES CRÄÄÄÄYZY!

uttöjningar i örat asså. Jag fattar inte! DET ÄR INTE SNYGGT! Och tänk sen när de folk som har det nu blir gamla och pensionärer. Hur snyggt är det med ett ännu mer hängande öra än vad dom redan kommer få.
Finns ju ingen som kommer tänka. "Åh, den har en uttöjning i örat. Fan va cool den måste vart i sina unga dar."

Nej, för pensionärer säger inte så. Dom säger typ "Hur tänkte den, tänkte den inte på framtiden".

Nu vet jag inte om nästnästa generation med pensionärer kommer ändra sej. Men jag antar inte. Vi kommer ändå inte förstå oss på saker som är hippa.

Så tänk på det innan du gör hängöra. Det är samma sak som hängpattar. Fatta vilken bra sak kissie gjorde när hon inte gjorde droppformade inplantat asså. Hängpattar direkt. Detta är samma sak.

Vem vill ha öronsnibbar som skulle kunnat hänga nere vid axlarna. Men uttöjningarna som du gjorde när du var 16 och dum i huvvet gör så att de hänger nere vid armbågarna.

BE LIKE KISSIE, THINK IT THRU! :D



don't do it people!
ps: på vissa kan det faktist vara snyggt!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback