PANKAKSMORGON!

GOD MORGON FANS! :D

Idag gjorde jag underbara pankakor till frukost.

Även fast jag är typ världens sämsta pankaksgörare så blev dom ätbara. (Y)

Men när jag gör pankakor så blir det oftast väldigt olika resultat på dem. (oh, fan va coolt. jag skrev dem istället för dom. HELT NATURLIGT) Och så blir det aldrig så många som det står att det ska bli i receptet! Hmmpf!

Iallafall blev det FEM pankakor! Väldigt varierande resulatat.

Första: Helt jättebränd på kanterna. Om man bröt av de brända kanterna så skulle man bara få halva pankakan kvar.
Andra: Den bästa pankakan. Blev riktigt bra! :D
Tredje: Om jag säger en färg så får ni gissa vad som hände. SVART
Fjärde: Faktist ganska bra. Lite slemmig bara.
Femte: TJOCK!

ps: pankakorna brukar alltid vara slut när jag har stekt klart för att jag kan inte måtstå från att dra av massa bitar från dom hela tiden. Men idag var det speciellt. Åt bara en halv, den understa. Så jag kunde ta en snygg cambild på mina pankakor till er. (: (A)


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback