NEJ, JAG VILL INTE HA DIN KUK I RÖVEN.

Ibland fattar inte folk min ironi och sarkasm i saker jag säger och skriver. Väldigt irriterande, för jag ääälskar att använda det. :D T.ex denna bloggen är full med ironi.

Nu min kompis då. Jag vet inte om han fattade ironin. Bedöm själva..

Han: Gick det bra med pluggandet igår? ;)
Jag: Nej för jag tänkte på dej hela kvällen..
Han: Haha, okej ?
Jag: Ja, hur du tog mej i analen..
Han: Okej ? ? Allvarligt...
Jag: Ja, Självklart. Varför skulle jag ljuga för dej min sexboy..
Han: Jag är upptagen...
Jag: Eh, okej. nej
Han: Haha, jo
Jag: Jag vet att du vill ha din kuk i min röv..
Han: Haha, nej.
Jag: Haha, jo.
Han: Nej...


(jag ringer för att säga "jag vet att du vill, jag vet att du vill")

Han: Orka ringa...

en stund senare när vi ska ha prov..

Han: Lycka till på provet ;)
Jag: Det kommer gå jättedåligt. Kommer bara tänka på dej hela tiden..
Han: Hahahahahaha

efter provet...

Han: Gick det på provet?

Jag: inget svar än.. (OH, SICKEN DIZZ)

Hoppas han fattade annars är det ju fan pinsamt..

Jag skriver ju fan inte ens så tråkigt! Jag skriver typ "Tjaaa. :D Hur mår du då?? :D ;D"



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback