NEEJ, TACOS VILL JAG HA!

kollade på ett program förut. Om snatteri i storbritanien som dom tar på bar gärning.

Dom tog en snattare på bar gärning. Han snodde typ 6 kg riven ost tror jag. Och de tog han. Och han bah "ah, min dotter måste får mat"

Man bah, ah hon vill säkert sitta och äta ost och lukta fis i munnen sen. Säkert, verkligen.

Fan va arg jag skulle blitt på min far om han verkligen behövde snatta mat för att vi inte hade några pengar till mat och så köper han ost. Snatta nått gott! Typ.. TACOS! :D


KOMMENTARER
Postat av: Myaraq

Hahaha lukta fis ur munnen?! ahahah



SV: Jasså, you fancy björn?

Hittills har jag inte fått sålt/bytt honom mot nåt.. Så du har din chans.

2010-01-11 @ 23:32:43
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: pubes

ja, det var en värdelös ursäkt faktiskt! fast å andra sidan kanske hon höll på göra pizza?

2010-01-12 @ 18:03:15
URL: http://pubes.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback