MITTIS BENIS!

på senaste tiden har det ju blitt ganska populäärt med mittbena. töntigt populärt. för alla modebloggare liksom bara, "MITTBENA ÄR MODE JUST NU". och sen var alla modebloggare inne i det och hade/har det hela tiden.

Ärligt talat.. Snebena for life säger jag bara!!

Men iallafall, så vet ni vad jag hade idag?

MITTBENA! haha, måste ju testa forfan.. ;D

så när jag gled längs götets gator idag kände jag mej jävligt hipp!

sen när jag kom hem så vad den inte lika snygg som när jag åkte till skolan. Ingen volym över huvud taget! :'(

 

måste bara påpeka att det var snyggare innan jag åkte hemmifrån och att jag såg helt jättedum ut när jag drog bak lugghåret bakom öronen.

 

hejdo.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback