LÄS MIN LISTA!

okej, jag hatar att läsa listor. Fast inte om dom har roliga svar. Som mina (A) kolla bara på kommentaren på min förra lista. ^^
Men iallafall så kanske man kan få göra två listor på de typ 2 åren som man har bloggat. ^^

50 frågor

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? All the money in the world.  Abonemang vettö. ^^For the coool kidz. 
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Inte som jag vet om. :O
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Mamma
4. Hur lång är du? 1.54. Nej, okej. Fan va jag ljuger, FÖRLÅÅÅT! 1.53,4 *skäms*
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Drom Daze 2. ^^ haha
6. Hur löd ditt senaste sms? ingen aning. Min mobil är urladdad. :/ Eller, nej vänta. Kan vara, "vi är där nere" faktist. hmm.. 
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms, för då tror folk att man är cool. (H)
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda.....
9. När såg du senast din mamma? förut. :P
10. Icke godkänt i något ämne? genom tiderna? ja! Musik. (ja, jag vet fan va tuff jag är som har haft iG, wooow) Nu? nej, tror inte det. ;D 
11. Mvg i något? JA! :D Hemkunskap. fyfan va stolt jag är över det! :D 
12. När vaknade du idag? Typ 11. Mamma bah "Elin, nu måste du fan gå upp". Hon har sagt att allt jag ska göra i helgen är att vända tillbaka mitt dygn. ;D 
13. Vilken är din favoritplats? Hos mina kusiner. Så jävla soft är det där! :D Annars är det säängen. Eller bussen. när man inte har nån breve sej. 
14. Vilken plats föredrar du minst? I mina egna spyor.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? L.A! Med Chad micheal murrey och Robert buckley breved mej. ^^
17. Vad sover du i ? Sovshorts och tiishööört. 
18. Hur många kuddar har du i sängen? 3. För många och sova med. Men det blir ju ännu mer grejer på golvet om man slänger ner dom. (som att det inte är för mycket där liksom :P) Så mitt huvve ligger på kanten. ;)
19. Var har du bott/bor? 1 villa och 4 lägenheter. ALL IN SWEDEN! 
20. Tycker du om kinamat? gillar inte jättemycket. Fast friterade räkor med sötsur sås är jävligt gott. Eller nej, jag suger på grammatik fan. FriteradeRÄKA. Om man äter mer än en så spyr man ju typ. x) 
21. Tycker du om kaffe? Med en tesked kaffe och resten mjölk (3dl sammanlagt) så är det gott. Annars? Nej. 
22. Vad dricker du helst till frukost? Cola. ^^
23. Kan du spela poker? POKERFACE! OM jag kan.. 
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? JA! Min soulmate Ingrid. :D och pernilla wahlgren också då. ^^ bff:s
25. Vill du ha barn? ja.. wiard.. 
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och är västa pro på tyska. Ich kan deutchen spechen sehr gut. ^^
27. Har du någonsin åkt ambulans? inte vad jag vet. ;D 
28. Föredrar du havet eller en bassäng? HAAVET! :D 
29. Vad spenderar du helst pengar på? Jag brukar skänka alla mina pengar till välgörande ändamål. Och ett linne per kvartal i ekologisk bomull (mycket viktigt med ekologisk där!) blir det. Va? Ville du att jag skulle lägga pengarna på en lektion i att ljuga bättre? okej. jaja, annars är det SHOP TIL YOU DROP! :D 
30. Äger du dyrbara smycken? skulle kunnat göra. men silver är ju typ inte dyrbart längre. :P
31. Kan du rulla med tungan? yes i can. ^^
32. Vem är den roligaste människan du känner? Jag vet att du skrattar. Fråga mej igen och börja känn dej dum som frågade. (fatta: jag)
33. Vad har du för ringsignal? She moves in her own way. Bästa låten som finns! Synd att jag aldrig får höra den. Det är aldrig någon som ringer mej. :'(
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? har jag säkert (mamma)
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min matta. 
36. Kan du byta olja på bilen? nej. 
37. Vilken var den senaste boken du läste? inte en sån här fråga igen.. suck. JAG LÄSER INTE!!!!!
38. Dansar du i bilen? dansar med överkroppen. herregud, jag använder faktist BÄLTE!
39. När var du i kyrkan senast? 15 december eller nått. Konsäär dock. :P
40. Hur många hål har du i öronen? Hade två. Gissa vad som hände.......
41. Har du någon piercing? i bröstvårtan har jag en. Och 5 i fittan. sluta fråga...
42. Har du någon tatuering? yes. på min fitta står det "knulla mej" och på min röv står det "analknulla mej" 
43. Har du provat droger? Nej, *oj jävlar, jag hitta 2 kg kokain i min högtalre som jag köpte på en marknad i thailand*
44. Röka eller snusa? EEEUUH! Vem tror du jag är... 
45. När slutade du med gosedjur? har inte slutat. 
46. Har du mamma och pappa? ja. 
47. Har du någon bästa vän? nja. 
48. Vad är ditt mobil nummer? om du är antingen någon jag känner, någon snygg, chad micheal murrey eller robert buckley så kan du få det. (plus alla andra som står på min snygglista)
49. Vad ska du göra ikväll? SOOVA!
50. Har du några syskon? yes. en syrra. 1 plastic syrra. 3 plaaazt brothers.

 

 

 

 

 

LÄS FÖRFAN! (A) lovar att läsa din om du gör någon. (:


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback