KILL HIM HARRY!

jag planerade att se spider man ikväll. Har alldrig riktigt sett den. Typ 10 minuter av början men sen hände någonting annat.

Jag planerar att se många filmer väldigt ofta. Men så händer någonting annat.

ofta blir det inte som planerat.

idag hamnade jag framför min syrras nyinköpta harry potter och halvblodsprinsen och grät för att dumbledore blev mördad.

ps: WAAAAH va jag längtar efter nästa potter film! :D

och varför kan harry potter inte bara göra en avada kadabra på voldemort. Varför måste han vara så snäll?!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback