KEEP THE BEER!

Vad gör jag? Jag kollar på tv. Vad kollar jag på? TOP CHEF FFS!

kul.kul. (:

En väldigt äcklig och rolig sak var att dom skulle göra glass (det var inte den saken som var äcklig) Och min favorit (marcel) skulle göra en avacado och bacon glass. AVOCADO OCH BACON, I GLASS!

Det är riktigt jävla äckligt asså.. Kan inte folk ha instinkter ibland asså..?

Sen kom en jävligt rolig sak.

Dom skulle handla till nästa utmaning. Och så var det en kille som bestämde sej för att köpa lite öl till sej själv för dom pengarna de skulle köpa mat för.

Sen när han gick över gränsen så valde han att ta bort osten istället för ölen. hahahahhahhahahaha. ;D

aja, hejdå. nu ska jag återgå till mitt otroligt roliga liv.
det är fredag idag. jag ska städa rummet. ;)

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback