HUR GÅR EKONOMIN IHOP KRILLE?

Asså, det skrivs, och skrivs, OCH SKRIVS i skvallerbloggar om att rahlenfeldt är en böghora eller vafan man säger.

Jag tycker inte att det är helt okej att skriva ut det egenteligen, även fast det är sjuukt interessant! Men jag tycker det är jättehemskt ändå.. Ärligt talat så skrivs det ju att han bor hos massa gubbar hela tiden. det är äckligt och ledsamt!

Så, stackarn säger jag bara.

Fast han måste la säkert tycka om det. Annars går man inte och köper massa märkeskläder fan. Speciellt inte STRUMPOR.. Armani och Polo RL. Det är inte normalt. Jag köper mina från ullared liksom. ;D haha


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback