HON ÄR JU SNYGG..

Jag vet inte om fler säger såhär. eller om jag är allmänt smart och rolig.

Men liksom om jag tycker en tjej är snygg och kul så kan jag säga ibland.

"om jag skulle vart lesbisk skulle jag velat va ihop med henne"

inte till personen ifråga då, utan till nån annan random person. för jag vet inte hur personen ifråga skulle reagerat om jag skulle sagt det till den. (fråga: hur skulle du reagerat?)

Jag sa så om tove från idol till mamma en gång.

Hon blev helt ställd typ. ;D

Tove är ju fan snygg ändå. och kul som satan!

aja..



vilken lesbisk tjej skulle inte vilja va ihop med snygga jag egenteligen..

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback