HEY LISTGÖÖRL ELIN!

Jag har insett att min senaste kyss: var med en helt okänd kille i min dröm.
Jag lyssnar på: nu? Wild Child. Annars? Min spotify lista for life, ftw, ffs
Jag pratar: väldigt fult, och väldigt dåligt. Kan verkligen inte uttrycka mej själv på ett bra sätt. Det går inte. Jag pratar jättefult och ibland undrar jag om folk orkar lyssna..
Jag tycker om: Johan paalm
Jag avskyr när folk: måånga saker. Däribland kackelackor och när en tråkig sur bitter tant med leopardpäls sätter sej breve en på bussen. spyr på det!
Min bästa vän är: kolla i headern!
Min första vän heter: Första vän? Har man dåligt minne om man inte kommer ihåg detta?
Kärlek är: lyssna på alla låtar i hela världen så förstår du!
När jag borstar tänderna: blir dom aldrig riktigt rena! Är ALLTID spots där man missar. Framför allt på baksidan av framtänderna på nedre raden.
När jag lagar mat: skulle man kunna ge mej ett pris för världens bästa kock!
Jag tänder på: ANALSEX! Nej, okej. Robert Buckley och the boyS next door. eller nej, över gatan..
Det sexigaste yrket är: Amrekansk fotbolls spelare!!
Det är charmigt när: någon gapflabbar som bara den åt nått som egenteligen inte är roligt.. :D
Jag är rädd för: the grudge..
Den värsta känslan är: nervositet och förföljelse.
Den bästa känslan är: lycklig och gapskrattig
Jag är bäst på: allt och inget. är bra på jätteobetydelselösa saker. Typ laga en hejdundrandes smet och sen käka upp den.
Jag är sämst på: förmulera mej och göra saker i tid.
Om jag va ett djur skulle jag vara: kisse.. mjaoo.
Jag kommer alltid att vara: bäst!
Det finaste som finns är: en riktigt fin vårdag.
I sommar: ska jag göra mycket, mycket, mycket, mycket, mycket, mycket, mycket mer grejer än föra.. (fatta hur lite grejor jag gjorde förra sommarn)
Sist jag grät var: ni vill inte veta hur mycket jag gråter. Så, idag.
Jag kan vara:
pain in the as..
Jag kan: gångertabellen
Jag kan inte:
säga vad jag verligen tänker till personer.
När jag vill tänka går jag: tänker bäst på golv fan. men jag går inte och lägger mej på golv och tänker, sätter mej på en stol på mitt rum.
När jag bakar så bakar jag: KLADDKAKA! always..
Min mobiltelefon är: folk säger ofta "du behöver verkligen köpa en ny mobil" tolka det hur ni vill. Men jag kan ju säga att mina kompisar är inte rika brats iallafall.
När jag vaknar på morgonen: låter det fula ord från min mun.
Innan jag går och lägger mig: tänker jag "tack gud för sömnen"
Just nu tänker jag på: Orup
Bebisar är: fula.. eller söta..
Idag har jag: ärligt talat så vill jag inte berätta om mitt sorgligt tråkiga liv..
Ikväll ska jag: Sova! <277
I morgon kommer jag: göra det jag gör bäst!
Jag vill verkligen inte: skaffa sommarjobb.



läs annars bussar jag dina föräldrar på dej!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback