GODNATT!

Nu har jag varit vaken i ungefär 18 timmar. Orkar inte dygna fan. Hatar att man mår så jävulskt dåligt dagen efter när mamma tvingar en att stanna uppe och inte somna klockan 4 när man vekligen vill. (av den enkla anledningen att man inte ska vända på dygnet) (ps: ingen bra anledning) Så nej, då måste man vara uppe i TVÅ dygn.

Nej, jag kan klarat men måste må bra imorn också. (:

ps: fan. nu har jag missat alla bra program som jag alltid velat se vid den här tiden. Går ju fan GRYMMA program nu. Men orkar aldrig stanna uppe eller vakna så tidigt. ;)




ps2: 6 inlägg innan den riktiga dan ens börjat. SKILLS!


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback