GOD MORGON PÅ DEJ ÄLSKLING!

nu tänkte jag bara sticka in en sak här innan vi fortsätter med saker som folk inte redan vet..

eller jag hoppas verkligen att folk vet detta. det är ju typ allmänbildning!

Iallafall har jag en person i min klass som inte visste vad en buenos dias är!! SKAM ASSÅ! någon som vet?

jaja, buenos dias är iallafall en sak som tjejen gör på killen på morgonen när han ligger och sover. hon börjar suga av honom. han vaknar och låtsas som att han fortfarande sover. och sen när hon är klar så kommer hon upp från under täcket till honom och säger..

BUENOS DIAS!

jaoo, så där är det. rätt cååålt!

och nu kan vi återgå till dom viktiga sakerna igen..



BUENOS DIAS HONEY!


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback