GÅ, BARA GÅ!

Jag har inte berättat detta för er men jag ser på paradise hotel heela tiden och följer det slaviskt.

Och idag åkte strippan ut. vad hände, jo lyckohormoner blev till i min kropp.

Men sen i "nästa program" så såg jag.. FRANCESCIA (stavning någon?) Jag fick rysningar genom kroppen och höll på att börja gråta.

Klarar inte av henne. Och för några veckor sen gick jag med i gruppen "ALLA VI SOM VILL ATT PARADISE HOTEL- FRANCESCA SKA TA LIVET AV SIG!"

Asså inte i praktiken är det inte för mej. Bara bildligt. (A) typ....

Men helt plötsligt började den bli as aktiv och började byta namn och alla kommanterade as mycket. Det blev ju fan som president valen i USA fast i ungdomsform. ^^



eller hur!!!!!!



jag meeed!!!!!!


fuckfuckfuck..!!!



eller hur! Skulle typ skitit ner mej om jag var han. Han verkade ju inte glad alls heller. Eller typ nervöst överaskande glad. x) Varför kom hon till honom?

Det dumma är nu att hon kommer få imunitet nu säkert och måste stanna kvar. Annars skulle ju hon åkt ut direkt!

BLÄÄÄÄÄÄ, VAD JAG HATAR HENNE!!!!!!!!!!


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback