SMS POLISEN, RYCK IN NU FORFAN!

vet ni vad jag hatar? Eller, ja OGILLAR! Min morsa blir jobbig ibland när jag säger hatar. Och så nuförtiden så tycker folk att "hata är ett sånt starkt ord"

ärligt talat, nej. inte så starkt.

Aja, skitsamma nu. för att nu ska jag berätta vad jag ogillar. ;)

Folk som inte svarar på sms direkt. det är sjuuukt jobbigt. speciellt om man behöver veta nått assnabbt verklgen.

Typ om man är as sen till en lektion och så skickar man "vilken sal är vi i?" till nån. så får man inget svar. och så får man reda på det på nått annat sätt. och så DIREKT när man kommer innanför dörren så får man sms:et med svaret.

SUCK ASSÅ! x)

Fast nu kommer det riktigt jobbiga i hela denna grejen..

JAG ÄR EN SÅN PERSON! Och jag hatar när jag gör saker som jag hatar när någon annan gör. något som jag håller på att jobba bort med många saker.

det är ju lite pinigt..



jäääääääävlar va snygg bild fresten. ^^

update:



hihi. ska jag säga ärligt? Jag tappade bort laddarn. Och började använda byxor utan fickor. ;)

KOMMENTARER
Postat av: annah

jaa, vad hände egentligen? i 9:an svarde du ju alltid direkt :O Nu är det typ.. 3 dar?

2010-01-27 @ 22:27:59

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback