SURRONDLJUD ♥

YO LOVERS!

hur äre med er dåååå? (:

med mej är det braaa fan! jag är ensam hemma och har vart det i 3 dagar nu. ♥ love it!

men iallafall. när jag är hemma så är det ett väldigt runtdansande i lägengeten och hög skönsång. och baka kladdkaka varje dag.

ETT JÄVLANS DRAG FAN ÄNDÅ! :D

och ett jävlans högt ljud på teven hela tiden.

kan ha typ 3 teve apparater på sammtidigt. och vi har en trea hos pappa. så det är sånt sjuukt surroundljud så det är inte sant.

för i köket så har vi ett surround system, det är ju ballt. så där är det ett jävla pumpande av tv program. Sen i vardagsrummet så har vi en tv som jag har på. Och så en på mitt rum.

SURROUND LJUD FOR LIFE!

fast det är jobbigt när man ska lyssna på musik på datan för då måste man liksom gå och sänka ner som fan på TRE teve apparater liksom. ;D

ehe..

ja, så går det till i the kingdom of elin






KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback