PONTUS DRAAA!

litet inlägg om paradise hotel nu dårå. mitt favoritprogram nuförtiden. :D

jag hade en kommantar på facebook om att det var nån som gillade pontus. Kolla själva på hur konversen gick..



men nej, usch säger jag bara. väldens jobbigaste kille!!

Då är det ju såhär tycker jag att om man ska få vara med i paradise hotel måste folk vilja ligga med dom! För eftersom att alla som inte kollar på det och inte gillar det säger att det handlar BARA om sex. ja, okej. Då måste vi ju följa detta då tycker jag.

jag skulle aldrig vilja ligga med pontus. skulle bara tro att han var död hela tiden för att han är så tyst och försiktig..


andreas å andra sidan. där snackar vi snyggkille.se



KOMMENTARER
Postat av: cornelia

sv:okej, men då kör vi på den!

din ger också ett bra första intryck!



skit också, jag tänkte skriva 16 men så ångrade jag mig xd

2010-01-26 @ 21:20:31
URL: http://morgontupp.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback