STATUS, BRE!

jag brukar radera mina facebook statusar för att kunna skriva en nya ännu bättre.

För ärligt talat så ser man ju fan konstig ut om man skriver flera i rad. typ facebook freak? Jag brukar undvika det för att se "normal" ut. som om det skulle kunna gå liksom. ;D

så jag brukar radera massa statusar bara för att sätta dit en ny ÄNNU bättre! En gång raderade jag tre statusar på mindre än 10 minuter!

Min stora fasa är bara att folk ska se att jag raderar mina statusar. för det verkar ju inte jätte normalt heller. i mina ögon asså.

vem vet vad andra tror och tycker.. ;D



vad tycker DUU? (:

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback