DOOORK!

Elin Carlsson tycker att sånt här är det roligaste och töntigaste som finns: (notera: jag använde mej av fejsbuck inpirerat sätt att skriva) (tredje person, det är grejer det ^^)



Om ni nu kollar på kommentar nummer TVÅ. Ser ni någon skillnad på hennes kommentar och att hon är kommentar nummer TVÅ.

Nähä, verkligen? Asså är du säker? Tycker du att jag ska berätta? Okej då.

Jo, kvinnan (alternativt tjejen) (troligen tjejen) (för mogna kvinnor skulle inte sitta och skriva sånt) (höhööm, typ jag då) (eh, redigering. Jag har gjort så många gånger så vi kan stryka det med att jag skulle vara en mogen kvinna) är kommentar nummer TVÅ och hon har skivit att hon är FÖRSTA kommentaren.

Och för er som inte hängt med i skolan: Första = 1. ANDRA = 2


Jag tycker sånt här är komiskt. Att tro att man är första kommentaren, men sen kommer någon jäver och snor första platsen bara för de har kommenterat lite lite lite lite tidigare än den.

Tyvärr så har det hänt så för mej många många många många, STJÄNTALS gånger.

Fast DÅ, skriver jag en till kommentar som typ. "EH, NOT!" Eller nått sånt. För jag är smart.

slut.

PS: Kom på att det är ju värsta reklamen för dom bloggarna som står där uppe. Så tacka och bocka om ni ser detta nu. (aldså bloggarnas respektive ägare dårå)



bara för att ha en bild liksom. har hört att folk gillar bilder. Plus att jag ville visa mina grymma skills på partytrick. ;) Snäckan på höger öga är fresten från grekland...

Så, nu kan ni visa eran avundsjuka.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback