8+?

det är några saker jag inte mår bra på hela dagen om inte jag får göra.

1. Kolla på vakna!!! ärligt talat så lägger det basen för hela min dag. Om jag får kolla mindre än typ 40 minuter så mår jag skit. Får abstinens. Som rökning typ.

2. Uppdatera min status på facebook.
fast detta gäller bara när jag är inne på facebook.

3. borsta tänderna.
jag mår dåligt annars. gillar inte att prata för då känns det som att folk känner min bajslukt i munnen.

4. Klappa till introt i vänner. eller om jag inte kollar på vänner den dagen så gör det ju ingenting. Men dagen känns ju fulländad när man kollat på vänner. Och när jag kollar på vänner så MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE jag klappa till introt annars mår jag asdåligt.

5. Lyssna på min underbara spotify lista. den är underbar och skulle inte klarat dagarna utan den!

6. SJUNGA! ärligt talat, om det är en låt jag kan. så måste, måste, måste jag sjunga med annars får jag ryck! jättejobbigt är detta i skolan. för där skulle folk kanske bli lite irriterade om man skulle börja sjunga på lektionen. och jag skulle bli helt utskämd.

7. Onanera.. okej, nej skojja. hihihihihihi

7. Ta kort på nått. utan bilder skulle ju det inte bli så kul..?

8. SÄGA NÅTT KUL! Det gååår inte att undvika i min värld. Det bara händer liksom. även fast jag inte vill det. ;)

det var det, om jag kommer på nått mer så säger jag till.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback