HÅRIGA HALSDUKAR!

2 skjortor, 3 västar, 2 linnen, 2 tröjor, 1 kjol, 2 halsdukar, 4 diadem,1 body, 3 hårband och ett skärp.

I ♥ MONKIS REA!


asså ärligt talat så vet jag inte vart jag ska ta vägen. först är det liksom 75% på allt. och sen 50% på det liksom. DET ÄR SJUUKT! och jag är världens gladaste människa.

men halsdukarna som jag köpte är ju inte så trevliga. dom var sketamysiga. MEN när jag hade satt mej på bussen med dom fint runtsnurrade runt halsen påväg till skolan och bussen hade åkt typ 1 hållplats så märkte jag.

DOM FÄLLER SOM FAN!
asså det var så jävla pinsamt. det såg ut som om jag hade legat och mysat med en lättfällande hund med fleacetröja på mej. helt fullt med hår!

jag la ner dom i väskan och nu är hela mitt datorfodral nerhårat också.

synd. dom var ju så fina.





KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback