GET TO KNOW BE BABES! ;)

UTSEENDE:

ögonfärg? det är många färger dom har asså.
hårfärg? råttfärgat på hälften och blondt på andra hälften
är det din naturliga hårfärg? råttfärade är mitt alldeles egna. jippie.........
skostorlek? asså jag har 35 egenteligen. men om jag ska köpa 35:or så måste man gå över till barnavdelningen. har inte så stor lust att göra det. så köper 36:or. ;P


HYGIEN:

hur ofta duschar du? varje dag. om jag inte bara ska vara hemma och dega, för det är total bortslösad tid och vatten. :P
använder du deo? turksvett im in love ♥ eller inte. får panik om jag inte har det. ;P
tar du receptbelagda mediciner? fick tänka efter aslänge på den här. men, nej.
använder du parfym? yesyesyes

VAD FÖREDRAR DU:

cola eller fanta? cola ♥
teve eller dator? datan! för då kan man kolla på alla tv-program i den. ;)
blå eller rosa? blåååååå. (:
skola eller jobb? har aldrig jobbat i hela mitt liv förutom praon. jag hatar att praoa så jag får nog säga skolan även fast jag dör av uttråknad där. ;P
fest eller chilla? chilla gunilla.


HAR DU NÅGONSIN:

gjort något riktigt dumt? ja. ja. ja. ja.
gjort något du verkligen ångrar? yes..
varit nykter på någon nyårsafton? haha, ah. det skulle se fint ut om morsan gav en alkohol när man var 7 år. ;)
åkt ambulans? inte vad jag vet om...
gjort något olagligt? nej, tror jag kan ha vart nära det en gång. men vem vet. :P
fått din mamma att gråta? .. ja.
skämts över dina föräldrar? OH JA !
skämts över dig själv? varje dag. men med tiden har jag faktiskt skitit mer och mer i när jag gör bort mej. :P
sagt jag älskar dig och menat det? yääs.
rökt? nooooo
druckit? yääääää
varit kär? jaaaaa


SENASTE PERSONEN SOM:

sov i din säng? jag. (:
såg dig gråta? mamma
fick dig att gråta? mamma
du gick på bio med? fanny, KB och rebecca.
skällde på dig? mamma


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:


gråtit? ja.
kramat någon? ja.
pussat någon? på kinden ja.
köpt nånting? A LOT! :D
sjungit? JAAAAA! ♥
saknat någon? min lilla fanny!!!

FRÅGOR:

vad tycker du om kärlek? göllit. men hatar nykära par som sitter och grovhånglar ute bland folk.
har du flashat/strippat någon gång? hahahhhahahhahahhahahahhahahah.
när kramade du någon sist? förrgår.
saknar du någon speciell person? yeah!
är du singel? kom och ta mej bara. ;)
när fick du senast en komplimang? förut.
vilka kläder sover du i? sovshorts och tishöört.
är du ensam nu? ja. inom en radie av 2 meter. :(
vill du gifta dig? kanske nån gång. ^^
vill du ha barn? ja, fyfan vilka fina barn det kommer bli. massa mini elins som springer runt överallt! :D

test taget av fanny



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback