UPPENBART.SE ELLER IQ-10.SE?

fresten, angående förra inlägget.. (läs under) jag vet inte hur IQ:n på mina läsare är. :P

JAG tyckte iallafall svaren på frågorna var RETORISKA!

men jag kan ju dra svaren så det inte uppstår någon confusion här på die blogg.

är bert karlsson äcklig, tjock och ful? JA
är kissie naturligt blond? NEJ
är min blogg bäst? JA
är det snöigt ute? JA
är singstar det bästa playstaysion spelet? JA
borde tove gått till final istället för calle? JA
är tacos den goaste maträtten som nånsin existerat? JA
är coca cola gott? JA
har paow en glugg mellan tänderna? JA
utnyttjade yosef bara paow för att få mer besökare till bloggen? NEJ
är mina händer torra? JA
blir jag känd när jag blir stor? JAA!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback