STILL HOT!

självaste kissie herself har ju skrivit ett inlägg om att hon ska göra en näsoperation.

hela sverige skriker "ÄNTLIIGEN". alla lägger sej ner på golvet och tackar henne.


men hur kommer hon se ut egenteligen. tänk om det blir dåligt? :O

frukta inte kissieliciuslovers! för att om man har en hyfsat ny webcam så finns det fina funktioner i den. jag vill kalla den hära funktionen "såhär ser du ut efter en näsoperation"

baara att testa kissie. och sen får vi bedömma om du ska göra den. okej? (:

enligt mina beräkningar skulle det se ut såhär..


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback