SNÖ --> REGN --> SLASK --> IS

nu har det börjat snöa igen. buuuuuu! hatar när det töar. sen snöar det och blir kallt och så blir hela stan en enda stor isbana.

när jag skypade med fanny förut sa jag att om jag håller på att halka mer än 10 gånger påväg till bussen på måndag så kommer jag inte gå till skolan alls.

och fatta bara hur jävla halt det kommer bli för bussarna att åka ändå.

nej, när det väl har börjat töa så får det ju fan töa klart. efter DET så kan det få snöa igen.

det västa är att det är typ snöblandat regn nu ser jag. (skiftar lite liksom) och imorn ska det blir ganska varmt. men sen om typ 1 eller 2 dagar så ska det bli kallt igen. så nu är det viktigt att all snö smälter bort på en dag.

synd.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback